GOTT NYTT ÅR !

jahapp, då var det nyår igen dådå.

Kan ju börja med att säga att jag knappt hann lägga huvudet på kudden igår innan jag somna, sen sov jag som en gud hela natten och vakna vid halv 11-11, så gick jag upp och byta om osv, sen körde jag ner till mammis jobb och hämta blommor - körde ut och lämna dom till mormor - in till stan och fixa busskort på moxy - hem och käka frukost sen fixa naglar, så nu sitter jag och väntar på att dom ska torka ! Sen får jag hoppa in i duschen, och vid halv 5 ska jag hämta dennis, trine och philip, sen efter de får jag väl göra klart de sista med mig själv, och vid 6 kommer det hit folk, så blir de mat & maaassa sprit ! (((: gillart. Sen vid 9 åker jag och lina in till malmö och möter upp julia och massa andra ((: så åker vi in till köpenhamn och firar det nya året där. Jag är sjukligt skeptisk till detta, så då kan de väl inte bli merän bra, eller ? ((: äh, jag har iallafall bigsis där ((:, även om jag också vill fira nyår med miiiiina älsklingar. Men GOTT NYTT ÅR PÅ ER :D ! För jag kommer antagligen inte ringa eller skicka sms eftersom de blir väldans dyrt från danmark, men vem vet, en full jonna med mobil, kan gå hur som helst ^^.

Nyårsoutfit:



& maaassa nyinköpta fins smycken ((:

thihi.

PUSS på er.


Kommentarer
Postat av: lottch

skitfin klänning :D<3

2010-01-01 @ 14:53:00
Postat av: Jonna

hihi taack :D <3

2010-01-01 @ 23:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0