HIT ME ONE MORE TIME !

hehe, det är tydligen många "okända" som läser min blogg, vilket jag tycker är jätteskoj faktiskt, så fortsätt med de ;) Kan ju alltid slänga in en kommentar om det är något speciellt ni vill att jag ska skriva om ! :) Även om jag inte brukar ha något problem med att få inläggen långa, eftersom jag bara babblar på och måste berätta om allt i detalj, eller nästan .. ;)

iallafall så var gårdagen GRYM :D , så fucking awesome va de !! Först förfesta jag, helen, josse, pernilla och pontus hos Josse , kulkul ((: , sen tog vi bussen in till malmö ganska tidigt, som tur var ! Eftersom jag förstörde allt med att jag blev så sjukt kissnödig när vi var vid stavstensudde, xD och när vi var i vellinge var jag på väg fram till chaffisen och fråga om han kunde vänta lite så jag fick springa ut ! haha, de låter sjukt men tro mig, DE VA SJUKT ! Har nog aldrig gjort så ont av att vara kissnödig xD . Menmen, mina kära vänner är så gulliga så vi hoppa av vid mobilia, då sprang jag och pernilla till bk och hade turen att vi fick låna toaletten (dom brukar va sura med de) , SÅ FUCKING UNDERBART DE VA ! hahahaha, de va som att jag levde på nytt efter xD OCh vi hade också turen att vi bara behövde vänta 5 minuter på bussen in till gustav :) Då drog vi till hipp och dansa ruuuumpaan av oss hela natten lång, så kul ! Jag behövde verkligen den kvällen igår ! :) TACK VÄNNER ! <3
Efter hipp blev de bk, GOOTT ! Sen var jag hemma vid 20 över 4 eller något, somna väl vid 5 !

Imorse ringde sis och väckte mig KLOCKAN NIO :O jag slängde på luren och fortsatte sova ;) Sen vakna jag 20 i ett (ångest av att sova så länge) haha. Och nu sitter jag här och mamma&pappa kom precis hem med frulle, så nu blir de kräng :D

ooooooch, de blir utgång ikväll igen, dock i trelleborg ! GUTT
seeeee ya.

PUSS&KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0