full rulle

Godkväll fina ♡

Jag har minst sagt varit sysselsatt hela dagen ! 
Börja med ett sms imorse & mamma undra om jag kunde ta hennes naglar - självklart! Får passa på dom få tider jag har kvar ! 
Sen blev de städning efter de, & sen en snabbdusch för att sen åka till maxi med mamma & pappa, handling på g & inköp av gran ! Äntligen , som jag längtat :D 
Klädde den lite snabbt , sen upp till mamma & pappa som bjöd på köttbullar & potatis , mumma :) sen hem & baka lussekatter! 

Nu ligger jag äntligen i soffan & ska se utsläppet på musikhjälpen, sen 2a filmen av Harry Potter , mitt maraton igår blev bara 1 film ;) haha .. så trött var jag ! :) 

Nu laddar jag upp för en fullspäckad vecka med massa jobb :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0