frusna på en mark

Heeeej ☆ 
jag är asdåligt på detta här.... men men! 
Kort dag på jobb idag , seg måndag! Drog mot sis sen tvätta vi våra bilar, rensa ut allt i bilen idag.. inte många dagar kvar nu innan den försvinner :( BUUUH ! min älskade bil! 
Hur som helst så blev de en runda upp till mamma sen för att fixa med pappren som ska till revisorn imorgon ! 
Väl hemma hade jag energi för 1000 & va trött på att här är smågrejer ÖVERALLT här hemma,  så tog en rensning! Även så i mitt oorganiserade kaos i badrumsskåpet ! Men nu är där fint :) hah 
slängde mig i ett bad precis & sen blir det lite käk , inbakad fläskfile med hasselbackspotatis , tummen upp :) 

Ha en fin kväll ♡ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0