good weekend

Godmorgon ! 
Vilken bra helg jag haft !!! 
Mys i malmö hos M i fredagen, film & massa frukt :) lördagen spenderades med städ (mmindre kul) sen kvällen spenderades hos Tim & esc !!! & jag kan fortfarande inte fatta att Måns vann , vi hade den bästa stämningen & vi höll igång länge & bara sjöng, skratta & dansa! Skulle va en tidig kväll men vi hamna på en bar, vilket var världens sämsta iförsig , men den kan man ju glömma & bara komma ihåg festen, oooh ♡ 
I söndags förmiddag kom M hit då hade vi en perfekt dag, det blev lunch i smyge med räkmacka & glass, sen åkte vi hem & bara tog det lugnt, vi var båda trötta! På kvällen träffa vi Milton & Syster en stund för lite käk, sen fortsatte kvällen för oss i min soffa & massa mys, får passa på nu ♡ Det blev film , fast jag somna från & till, så trött! 
Han åkte vid 9 & 7 minuter senare sov jag som ett barn :) haha snacka om deckad :) 

Denna veckan ser jag inte fram emot direkt :( mest ångest & vill mest bara ha måndag nästa vecka nu ! :) 

P&K 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0