skingra tankarna

Dagen idag har varit bra :) mådde först inte alls bra imorse, kunde inte äta men fick i mig en kopp kaffe! Drog iväg med mamma på eftermiddagen till Malmö för att handla lite, blev svågertorp & Mobilia & fick även träffa saknade L ♡! Fick lite mat i magen på mobilia & även en god milkshake :) 
väl hemma bestämde jag mig för att sova hos mamma & pappa för grannen skulle ha fest & jag behöver verkligen min sömn! 
Nu har jag & mamma precis sett film i deras säng (mys , precis som när man va liten) & nu la jag mig precis i sängen i mitt gamla rum & hoppas på en bättre sömn! Hoppas nerverna är bättre nu, känns så iallafall! I need my sleep ! :) 

Puss & godnatt ♡ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0