sooool

Godmorgon ☆ 
kan börja med att säga att gårdagen var något av det bästa! Vakna upp sidan om M, mysigt som tusan, sen fixa jag en frukost ! En snabb dusch sen vid 1 drog vi ut till smyge för en glass & lite promenad :) såklart en vända inom Agda's påvägen hem ! & sushi fick vi med oss också :) 
sen blev de häng på balkongen innan han åkte hem vid 5. & då kom min saknade Michelle! Massa skratt & prat om gamla minnen, gud vad jag saknar gymnasietiden ! Sjuka grejer vi har gjort! Hahaha 
hon åkte hem på kvällen & jag somna med ett leende på läpparna, verkligen en perfekt dag ♡ 

Idag hade jag svårt för att vakna, men gick upp först halv 10, fixa frukost & satte mig på balkongen där jag även är nu, solen steker som bara den & det är så skönt! Älskar morgonsol i lägenheten :) haha 
Dagen idag blir lugn, jag & mammi ska ner på salongen & fixa mina skyltar, sen ikväll kör jag in till M , myyyshelg på g :) 

P&K 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0